Isnin, 28 Mac 2011

hanya aku

HYEEEEEE KAWAN2KU :)

ermmmm...harap-harap semua dalam keadaan sihat-sihat
INSYA-ALLAH :)....

:) mesti semua orang ada rasa rindu kan? lagi-lagi dekat keluarga,,
:) saya sudah hampir setahun tidak berjumpa dengan keluarga saya yang jauh dekat sabah
tetapi ada juga TEPON dorang dan bertanyakan khabar :)
tapi XBEST LA kalau setakat dengar suara .....
seminggu yang lepas sempat berborak dengan AYAH,,,ayah kata
''habiskan belajar dulu baru balik kampung,jangan risau pasal dekat kampung ni''

:) ayah cakap memang senang,tapi hati ini meronta mahu pulang dan mahu peluk dan cium pipi mak dan ayah,mahu manja-manja dengan mak,mahu usik-usik ayah sampai gelak tergolek-golek,mahu main-main dengan anak akak,anak abang,mahu bawa adik-adik pergi jalan-jalan dekat pekan dan jumpa sepupu......

tetapi bila ayah berkata macam tadi,memang semangat mahu habiskan STUDY dan buat yang terbaik untuk masa depan dan juga mak dan ayah....
perlukah saya habiskan belajar baru pulang ke halaman kampung?
memang perlu habiskan juga,lagipun sebagai anak yang datang dari golongan yang agak susah,jadi niat mahu pulang ke kampung halaman terpaksa dibatalkan.

mak,ayah dan juga adik2ku....aku memang rindu kamu semua sangat2
tak sabar rasa mahu berjmpa dngan kamu semua......






aku rindu



Tiada ulasan: